Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן ? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר
ההרשמה הסתיימה לכל הקורסים פרט מיינקראפט- יזמות טכנולוגית ורובוטיקה תוכלו למלא פרטים לצורך כניסה ל"-רשימת המתנה"

    רוצים לשמוע פרטים על התכניות שלנו?
    ההרשמה הסתיימה לכל הקורסים פרט מיינקראפט- יזמות טכנולוגית ורובוטיקה תוכלו למלא פרטים לצורך כניסה ל"-רשימת המתנה"

    פתרון בעיות | עבודת צוות | יכולת יזמית


      קורס סייבר לנוער

      מחפשים אחר החוג המושלם לילדים שלכם? מתעניינים בפעילות שתוכל לכלול גיבוש חברתי לצד רכישת ידע נרחב בתחומים מעניינים? חוג מחשבים לילדים אשר מוענק בסניפיה של מכללת Cybernet ישראל יהיה ללא ספק זה אשר ידבר אל ליבם של ילדים רבים ואף יעניק להם את ההזדמנות להיחשף לאחד מתחומי הלימודים המבוקשים ביותר כיום. כך שאת הידע הנרחב אותו ירכשו במהלך החוג, יוכלו לשמור ולפתח בהמשך דרכם בעולם הטכנולוגי המוביל של המחר. את הסקרנות והעניין של ילדיכם ניתן יהיה לרתום ללימודים מתקדמים במסגרתה של מכללת סייברנט המובילה. לבחירתכם יעמדו מגוון חוגים וקורסים מרתקים אשר יעוררו את העניין של ילדיכם ויאפשרו להם לרכוש ידע, וכלים הנחוצים להם להמשך הדרך, בין אם בלימודים, בקריירה עתידית או פשוט בתחביב אהוב ומסקרן במיוחד. לקבלת פרטים נוספים בנושא, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם המכללה כבר היום באתר או במספר הטלפון 03-9612699.

      הנוער שלנו הוא העתיד שלנו. גיל הנוער הוא צומת דרכים חשובה:

      מצד אחד, הם יכולים לבחור להעביר את ימיהם בבטלה ולהתחיל לחשוב על העתיד רק לאחר הצבא.

      מצד שני, הם יכולים לבחור להתחיל ללמוד מקצוע שמעניין אותם, לעסוק בו בשעות הפנאי, להמשיך לעשות אותו גם בצבא ובתום הצבא לצאת עם ניסיון רב ומקצועי חיוני ביד. חשוב לזכור כי בגיל צעיר הילדים מסוגלים לקלוט מידע הרבה יותר מהר ולהטמיע תבניות חשיבה מורכבות אשר קשה להטמיע בגיל מבוגר. עיסוק מגיל צעיר בתחום המחשבים מבטיח כי תוך כמה שנים הם יהפכו למומחים בתחום זה.

      קורס סייבר לנוער – לומדים מקצוע לחיים

      אחד התחומים החמים והמבוקשים היום בשוק הוא מתכנתים. בין אם מדובר במתכנתי אפליקציות, מומחים באבטחת מידע או בודקי תוכנה – המכנה המשותף בין כולם הוא ידע מעמיק במחשבים. הנוער כיום אוהב לשבת שעות ארוכות מול המחשב והפלאפון, אז מדוע לא להפוך אהבה זו למקצוע ?

      הודות לעובדה כי מגיל קטן הילדים מתעסקים עם מוצרים טכנולוגיים, כיום קל להם יותר ללמוד מקצועות כמו תכנות ואבטחת מידע.

      את היתרון היחסי שיש כיום לבני נוער מעוניינים סייבר-נט למנף ולהעניק לאותם ילדים את הכלים הדרושים על מנת להפוך את התחביב למקצוע. לשם קח אנו מציעים מגוון קורסים המסובסדים על ידי העיריה.

      קורס סייבר לנוער במכללת סייבר-נט – בונים לכם עתיד טוב יותר

      סייבר-נט מעמידים לרשות הנרשמים קורס סייבר ואבטחת מידע המוכר על ידי מייקרוסופט העולמית. הקורס מועבר על ידי טובי המרצים וכולל בתוכו 3 קורסים:

      • טכנאות מחשבים.
      • ניהול רשתות.
      • אבטחה וסייבר.

      הקורסים מועברים במספר נקודות בארץ ובקבוצות קטנות של עד 12 איש, מה שמאפשר יחס אישי והשקעה בכל תלמיד. בסוף הקורס, יוכלו הנערים להשתלב בתפקידים טכנולוגיים במהלך שירותם הצבאי ולצבור ניסיון בתור מתכנתים ומנהלי רשתות. לאחר השירות סביר להניח כי הם ימצאו מקום עבודה במהרה באחת מתוך החברות הטכנולוגיות הרבות הקיימות בשוק.

      פנו כעת אל סייבר-נט ויחד נבנה עתיד טוב יותר לילדים.

      קורסי סייבר מתקדמים לנוער

      קורסי סייבר לנוער הפכו למבוקשים מאוד בעידן המודרני של ימנו. הסיבה העיקרית היא איך לא, הרצון לפתח את הידע והכישורים הנדרשים של הנערים, על מנת לעזור להם להשתלב בעתיד בשוק תעשיית ההייטק צומחת והמתפתחת. קורסי הסייבר לנוער של סייברנט מקנים ידע חיוני ומפתחים את כישוריהם של ילדכם למען עתיד תעסוקתי מוצלח.

      למה אסור לוותר על פיתוח הכישורים הדיגיטליים של ילדכם באמצעות קורסי סייבר לנוער

      • עבודה בצוותים – בקורסי סייבר לנוער מעבר להקניית ידע וכלים חיוניים בעולם המחושב הדיגיטלי והסייבר, תלמידי הקורס מתבקשים לעבוד יחד על פרויקטים. היכולת לעבוד בצוותים ובשיתוף פעולה תוך קבלת דעת האחר, הינה חשובה וחיונית עבור התפתחות ילדכם בעתיד.
      • הכרות עם חברים חדשים – אצלנו בסייברנט משתתפים תלמידים ונוער מכל רחבי הארץ. ההכרות עם תלמידים חדשים בעלי אותו מכנה משותף- הזיקה לעולם המחשוב, הדיגיטל, והסייבר, מניבים פירות של היווצרויות חברויות חדשות עם חברים מערים שונות ואף התאהבויות. 
      • חיזוק הביטחון העצמי – בגיל ההתבגרות והנעורים אנו מגבשים את זהותנו וכך גם מפתחים דימוי עצמי. כאשר אנו מפתחים ומחזקים יכולות ותכונות חיוביות אצל ילדינו אנו תורמים להגברת הביטחון העצמי שלהם ותפיסה עצמית חיובית. כאשר ילדכם בעל הזיקה לעולם למחשוב, הסייבר והדיגיטל, ירכש עוד ידע ועוד כלים אשר יהוו יתרון בעבורו משאר חבריו לכיתה, תחושת המסוגלות העצמית שלו תגבר וכך גם הדימוי העצמי שלו.
      • קורסי סייבר לנוער מקנים הרבה יותר מידע במחשבים ואינטרנט

      כאמור קורסי הסייבר עבור ילדים ונוער מאפשרים פיתוח כישורים חברתיים ויכולת עבודה בצוותים, תוך הכרות עם נערים בעלי מכנה משותף מכל חלקי הארץ. כך גם מחזקים את תחושת המסוגלות העצמית והדימוי של הנערים והנערות.  אך קורסי סייבר לנוער גם מפתחים חשיבה לוגית ומתמטית, וכמובן את השפה האנגלית. בייסברנט ילדכם ייהנה מצוות מורים מקצועי ומנוסה, ובנוסף חברתנו עובדת בשיתוף פעולה עם משרד הביטחון וחברת אינטל ומייקרוסופט העולמיות.

      קורס סייבר לנוער אונליין

      מחפשים קורס סייבר לנוער אונליין? חושבים איך לעזור לילדכם להתפתח בעולם הדיגיטלי המתפתח? אצלנו באקדמיה של סייברנט, ילדכם יכיר חברים חדשים דרך האינטרנט, ילמד כלים וידע בעולם הסייבר, אשר יעזרו להם להשתלב ולהתפתח בעתיד בתעשיית ההייטק הצומחת והמתפתחת. דווקא עכשיו זה הזמן להשקיע בפיתוחו של ילדכם לפני שיצבור פער עם בני גילו.

      קורס סייבר לנוער אונליין – להכין את ילדכם לעתיד תעסוקתי עם בני דור הZ.

      בני דור הZ נולדו עם סמארטפון והמסכים בידיהם, הטכנולוגיה המתפתחת משפיעה על כל פרמטר בחייהם, בין עם מדובר בפן החברתי, הלימודי או בתרבות הפנאי שלהם. עקב כך הזיקה של בני דור הZ לעולם הדיגיטלי והמחשוב הולכת וגוברת ובעתיד התחרות על משרות ההייטק והדיגיטל תהיה קשה מאוד. לכן חשוב מאוד להכשיר את ילדכם להתמודדות בעולם המתפתח והתחרותי, באמצעות הקניית ידע בעולם הסייבר המועבר בקורס סייבר לנוער אונליין כרקע להתפתחות עתידית בעולם זה. 

      בזכות הרקע והידע המועבר לנוער באמצעות קורס זה, ילדכם יוכל להתמודד ולעבור את המיונים ליחידות טכנולוגיות מובחרות בצבא (8200 וממ"רם), דבר אשר יפתח דלת ענקית עבורם להשתלבות בעולם ההייטק בחברות בין לאומיות.

      חשוב להדגיש כי באמצעות הכלים והידע המועבר בקורסים אלו ילדכם יפתח מיומנויות נוספות החיוניות לעתידו- כגון אנגלית, פיתוח פרויקטים, חשיבה לוגית ומתמטית וכמובן עבודת בצוותים.

      באמצעות קורס סייבר לנוער אונליין תוכלו לפתח ולקדם את ילדכם.

      באמצעות קורס סייבר אונליין ילדכם יוכל לרכוש ידע נוסף ומקצועי בתחום המתפתח ביותר בעידן המודרני- תחום המחשוב וההייטק. אצלנו באקדמיה של סייברנט תכני הלימוד מועברים באופן מקצועי ומנוסה באמצעות אנשי מקצוע מקצועיים ומנוסים בעלי ידע מקצועי בתחום המחשוב והסייבר. ובנוסף אצלנו בסאני-טק המדריכים והמדריכות של קורסי הסייבר ודיגיטל לילדים ונוער, דוגלים בדיבור בגובה העיניים והפיכת התלמיד לחבר. סייברנט עובדים בשיתוף פעולה עם משרד הביטחון, חברת אינטל העולמית ומייקרוסופט.

      לימודי סייבר לנוער

      אין הורה שלא חושב על העתיד של הילד שלו. כולנו רוצים לראות את הילדים שלנו מתפתחים ומגשימים את עצמם בחיים. לכן נשאלת השאלה המהותית: מה למעשה הילדים צריכים כדי שזה יקרה? מה אפשר לעשות כדי לתת להם את הכלים המשמעותיים ביותר עבור העתיד שלהם? אם יצא לכם לבחון מספר אפשרויות, בוודאי שמתם לב שקיימת גם האופציה של לימודי סייבר לנוער. עוד לא רשמתם את הילדים שלכם ללימודים כאלה? כדאי שתעשו זאת עוד היום, כי חבל על כל רגע שעובר. אם חיפשתם מקום טוב שאליו תוכלו לשלוח את הילדים ללימודי סייבר, כדאי שתכירו את סייברנט, כי כאן המקצועיות מעל הכול.

      כל היתרונות של לימודי סייבר לנוער

      אם אתם תוהים למה היום הורים רבים משקיעים באפשרות כמו לימודי סייבר לנוער, דעו שזה לא במקרה. מתוך שלל הקורסים שאליהם כל אחד מאיתנו יוכל לשלוח את ילדיו, זה ברור שבמקרה של לימודי סייבר אנחנו מדברים על עתיד טוב יותר. כלומר, לימודים כאלה יכינו את הילדים שלכם לאחד מהמקצועות הכי מבוקשים שיש. זה נכון שאולי אחרי הלימודים הם לא באמת יבחרו להעמיק את הידיעות שלהם בתחום, אך הדלת תהיה פתוחה בפניהם. בצורה כזאת, בעתיד, הם יוכלו לבחור מקצוע שהם כבר מכירים. סייבר זה מקצוע שכובש את העולם כולו, כך שאם חשוב לכם לפתוח עבור הילדים שלכם כמה שיותר דלתות, כדאי שתירשמו אותם ללימודים כאלה.

      החשיבות של לימודים במקום כמה שיותר מקצועי

      אין ספק שאתם יכולים לשלוח את הילדים ללמוד סייבר, ועוד שלל קורסים אחרים, בהרבה מקומות. עם זאת, האם בכל מקום תוכלו להיות בטוחים שהילדים מקבלים את הכי טוב שיש? והאם בכל מקום המדריכים והמורים מנוסים? זה לא בדיוק המצב. אתם חושבים ברצינות על לימודי סייבר לנוער? אם כך, כדאי שתיצרו קשר עם סייברנט עוד היום במספר: 03-9612699. יש כאן עבודת צוות נפלאה בין כל המורים והמדריכים. בנוסף, יש כאן גישה פדגוגית חדישה ומתקדמת ביותר, מה שהופך את הלימודים עצמם להנאה. בצורה כזאת הילדים יוכלו גם ליהנות וגם ללמוד, אז מה עוד אפשר לבקש?

      ילדות וילדים מספרים

      הדס, אמא של ליאור
      ליאור לומד בסייברנט בקורס מיינקראפט גיימינג. אני רוצה להודות על השיעורים שהיו לאחרונה, על היצירתיות והעקביות, ועל שמירת השגרה בתקופה כזאת. ליאור מאוד נהנה מהשיעורים...
      עינב, אמא של גיא
      גיא הוא תלמיד בקורס יזמות טכנולוגית. אני רוצה לנצל את ההזדמנות, ולהגיד תודה על כל השנה הזאת, גיא מאוד אהב את החוג ולמד בו הרבה...
      שרון, אמא של אלירן
      אלירן לומד בסייברנט שחמט. הוא מאוד אוהב את השיעורים ומשתתף. זה עושה לי טוב ברמה האישית. הוא נפתח חברתית לעוד ילדים זה הפתיע אותי ומשמח...
      גיל, אבא של איתן
      איתן נהנה מאד מחוג המיינקראפט במתנ''ס! חוג שמעצים את היצירתיות ומוציא את המיטב מהמשחק. מומלץ!
      יעל, אמא של עירא
      וואי, כמה שעירא נהנה מהקורס מיינקראפט! שעה וחצי של אושר בזום מדי שבוע! צעקות שמחה ואדרנלין שממשיך גם אחרי השיעור. שווה כל שקל!
      עדי, אמא של איתמר
      איתמר, בן ה7 שלי בחוג מיינקראפט, חוזר מאושר בטירוף. אומר שזה החוג האהוב עליו בעולם! בטוחה שגם התכנים נהדרים, אני מסתפקת רק בחיוך שלו:)
      סיפורים נוספים

      רוצים לשמוע פרטים על התכניות שלנו?
      ההרשמה הסתיימה לכל הקורסים פרט מיינקראפט- יזמות טכנולוגית ורובוטיקה תוכלו למלא פרטים לצורך כניסה ל"-רשימת המתנה"

      פתרון בעיות | עבודת צוות | יכולת יזמית


        קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני