Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן ? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר
ההרשמה הסתיימה לכל הקורסים פרט מיינקראפט- יזמות טכנולוגית ורובוטיקה תוכלו למלא פרטים לצורך כניסה ל"-רשימת המתנה"

    רוצים לשמוע פרטים על התכניות שלנו?
    ההרשמה הסתיימה לכל הקורסים פרט מיינקראפט- יזמות טכנולוגית ורובוטיקה תוכלו למלא פרטים לצורך כניסה ל"-רשימת המתנה"

    פתרון בעיות | עבודת צוות | יכולת יזמית


      חוג מחשבים לילדים

      חוג מחשבים לילדים המגוון הרחב בקורסי המחשבים לילדים מסמל הרבה מעבר ליצירת המתכנתים של העתיד, אלא גם על יצירתיות וסקרנות. אצל מכללת סייברנט ישראל הילדים שלכם יזכו ללמידה מעשירה ואקטיבית אצל מדריכים יצירתיים ומוכשרים.

      מחפשים אחר החוג המושלם לילדים שלכם? מתעניינים בפעילות שתוכל לכלול גיבוש חברתי לצד רכישת ידע נרחב בתחומים מעניינים? חוג מחשבים לילדים אשר מוענק בסניפיה של מכללת Cybernet ישראל יהיה ללא ספק זה אשר ידבר אל ליבם של ילדים רבים ואף יעניק להם את ההזדמנות להיחשף לאחד מתחומי הלימודים המבוקשים ביותר כיום. כך שאת הידע הנרחב אותו ירכשו במהלך החוג, יוכלו לשמור ולפתח בהמשך דרכם בעולם הטכנולוגי המוביל של המחר.

      את הסקרנות והעניין של ילדיכם ניתן יהיה לרתום ללימודים מתקדמים במסגרתה של מכללת סייברנט המובילה. לבחירתכם יעמדו מגוון חוגים וקורסים מרתקים אשר יעוררו את העניין של ילדיכם ויאפשרו להם לרכוש ידע, וכלים הנחוצים להם להמשך הדרך, בין אם בלימודים, בקריירה עתידית או פשוט בתחביב אהוב ומסקרן במיוחד. לקבלת פרטים נוספים בנושא, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם המכללה כבר היום באתר או במספר הטלפון 03-9612699.

      שיעורי ספורט סטנדרטיים כמו כדורגל, כדורסל ואפילו טניס מככבים שנים רבים כפעילות הפנאי המועדפת עבור ילדים. אין ספק, מדובר בפעילות חיובית שבמקביל מחנכת אותם למשמעת וערכי חברות. במקביל, בשנים האחרונות חלה התפתחות וילדים רבים מוצאים זאת גם בקורסי מחשבים. קורס מחשבים לילדים מתאים לאלו המבקשים לבטא את היצירתיות ואת החוש הטכני שלהם מעבר לשעות בתי הספר.

      פיתוח היצירתיות דרך חוג מחשבים לילדים  

      אין ספק שהורים וילדים הגיעו למסקנה שללמוד מחשבים הוא כמו ללמוד שפה חדשה. כתוצאה לכך, ישנם סוגים רבים של קורסי מחשבים המלמדים את הילדים בהתאם לרמת הידע שלהם ורצונם להתפתח. אלו קורסי מחשבים קיימים? בואו נתחיל לעבור על חלקם.

      חוגי מבוא כלליים במחשבים

      ילדים עם חשיבה טכנית שמתעניינים במחשבים אך ללא הכלים להבין את שפות המחשב, זקוקים לארגז כלים שעליו יתבסס הידע המתקדם אותו ירכשו –  במידה ויהיו מעוניינים בכך. הפעילויות המתקיימות בקרוסים אלו כוללים, לדוגמא, התנסות בעיצוב דמויות, תרשימי זרימה ולולאות. כלומר, מושגים בסיסיים המלמדים אותם חשיבה ביקורתית ומעשית שבבוא הזמן הם ידעו ליישם אותה כאשר ילמדו את שפות התכנות.

      – חוגי תכנות

      בין אם מדובר בקורסי תכנות למתחילים או למתקדמים, הילדים ילמדו כלים חשובים מאוד המתבססים על קורסי המחשבים הכלליים שלמדו בשלב מוקדם יותר. קורסי תכנות אלו כוללים תכנים שונים כמו למשל פיתוח יכולת ההמצאה, לצד יישומה בפועל, יכולת לעמוד בפני קהל תוך הצגת הרעיונות שלהם, ועד תכנות מקורי עבור הטלפונים החכמים.

      – חוגי האקרים

      ההאקינג הוא תת תחום בעולם המחשבים, ועוסק באבטחת מידע. קורס לימודי ההאקינג ילמד את המשתתפים להיות האקרים אתיים. כלומר, האקרים המומחים באבטחת אתרי אינטרנט ובונים מערך אבטחה חזק ועמיד בפני פרצות.

      החזון היצירתי בחוגי מחשבים

      המגוון הרחב בקורסי המחשבים לילדים מסמל הרבה מעבר ליצירת המתכנתים של העתיד, אלא גם על יצירתיות וסקרנות. אצל מכללת סייברנט ישראל הילדים שלכם יזכו ללמידה מעשירה ואקטיבית אצל מדריכים יצירתיים ומוכשרים.

      למה דווקא חוג מחשבים לילדים?

      הורים רבים מתלבטים לגבי השאלה: איך מעשירים את הילדים ואיך מגרים את הסקרנות שלהם? איך חושפים אותם לתחומים חדשים ואיך גורמים להם להתעניין בעוד ועוד נושאים? אם גם אתם בדילמה הזאת, קחו בחשבון את האפשרות של חוג מחשבים לילדים. חוג מחשבים זו דרך מאוד לא מחייבת כדי לחשוף את הילדים שלכם אל אחד מהתחומים הכי נחשבים וחשובים שיש היום. אומנם לא כל ילד שלוקח חלק בחוג מחשבים הופך למתכנת בסופו של דבר, אך הוא לפחות מקבל תמונה ברורה יותר לגבי התחום. מה שכן, אם אתם רושמים את הילדים שלכם לחוג כזה, כדאי שתבחרו את המקום הכי טוב שקיים. מגיע לילדים שלכם ללמוד בגישה פדגוגית מתקדמת ולכן מכללת סייברנט זו הבחירה הנכונה.

      מתי חוג מחשבים לילדים זו אופציה נכונה?

      בבואנו לבדוק למי מתאים חוג מחשבים לילדים ומתי זו אפשרות טובה, אנחנו רואים שיש לא מעט מצבים שבהם זה יכול להתאים. ראשית, אם אתם פשוט רוצים לחשוף את הילדים שלכם לתחום המחשבים בצורה יותר מעמיקה, קורס כזה יתאים. שנית, אם הילדים בעצמם מביעים עניין בתחום הזה, הרי שחוג מחשבים יכול לעשות את העבודה. מעבר לכל אלה, חוג כזה יכול גם להתאים לגילאים שונים, כי עבור כל גיל החוג נבנה בצורה מעט שונה. לכן, אם גם הילדים שלכם יכולים להעשיר את עולמם בצורה כזאת, מובן שכדאי לעשות זאת.

      מכללת סייברנט – המקום ללמוד בו הכול על המחשבים

      בין אם אתם מחפשים חוג מחשבים לילדים כללי ובין אם תרצו שהילדים ילמדו תכנות או סייבר, ברור מדוע מכללת סייברנט היא בחירה נהדרת. המכללה הזאת מקצועית ביותר וכל צוות המורים בה מגיע עם ניסיון של שנים רבות. בנוסף החוגים כאן מועברים גם במקומות פיזיים שונים וגם אונליין. הכול מאוד מושקע ונגיש, כך שזה לא מפתיע שהילדים שעשו במכללה הזאת חוג אחד רוצים תמיד להירשם לעוד ועוד חוגים. דרוש לכם מידע נוסף? אל תהססו להתקשר למכללה למספר: 03-9612699, ויפה שעה אחת קודם. כך תוכלו לקבל את כל הפרטים הדרושים לכם ולרשום את הילדים עוד היום לחוג מחשבים נהדר.

      ילדות וילדים מספרים

      הדס, אמא של ליאור
      ליאור לומד בסייברנט בקורס מיינקראפט גיימינג. אני רוצה להודות על השיעורים שהיו לאחרונה, על היצירתיות והעקביות, ועל שמירת השגרה בתקופה כזאת. ליאור מאוד נהנה מהשיעורים...
      עינב, אמא של גיא
      גיא הוא תלמיד בקורס יזמות טכנולוגית. אני רוצה לנצל את ההזדמנות, ולהגיד תודה על כל השנה הזאת, גיא מאוד אהב את החוג ולמד בו הרבה...
      שרון, אמא של אלירן
      אלירן לומד בסייברנט שחמט. הוא מאוד אוהב את השיעורים ומשתתף. זה עושה לי טוב ברמה האישית. הוא נפתח חברתית לעוד ילדים זה הפתיע אותי ומשמח...
      גיל, אבא של איתן
      איתן נהנה מאד מחוג המיינקראפט במתנ''ס! חוג שמעצים את היצירתיות ומוציא את המיטב מהמשחק. מומלץ!
      יעל, אמא של עירא
      וואי, כמה שעירא נהנה מהקורס מיינקראפט! שעה וחצי של אושר בזום מדי שבוע! צעקות שמחה ואדרנלין שממשיך גם אחרי השיעור. שווה כל שקל!
      עדי, אמא של איתמר
      איתמר, בן ה7 שלי בחוג מיינקראפט, חוזר מאושר בטירוף. אומר שזה החוג האהוב עליו בעולם! בטוחה שגם התכנים נהדרים, אני מסתפקת רק בחיוך שלו:)
      סיפורים נוספים

      רוצים לשמוע פרטים על התכניות שלנו?
      ההרשמה הסתיימה לכל הקורסים פרט מיינקראפט- יזמות טכנולוגית ורובוטיקה תוכלו למלא פרטים לצורך כניסה ל"-רשימת המתנה"

      פתרון בעיות | עבודת צוות | יכולת יזמית


        קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני