Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן ? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר
ההרשמה הסתיימה לכל הקורסים פרט מיינקראפט- יזמות טכנולוגית ורובוטיקה תוכלו למלא פרטים לצורך כניסה ל"-רשימת המתנה"

    רוצים לשמוע פרטים על התכניות שלנו?
    ההרשמה הסתיימה לכל הקורסים פרט מיינקראפט- יזמות טכנולוגית ורובוטיקה תוכלו למלא פרטים לצורך כניסה ל"-רשימת המתנה"

    פתרון בעיות | עבודת צוות | יכולת יזמית


      חוג סייבר לנוער

      חוג סייבר לנוער מייצג הרבה מעבר לקורס רגיל להעברת הזמן אחרי הצהריים. מכללת סייברנט ישראל לימודי הסייבר תלמד את בני הנוער על חשיבותו של בטחון המידע; שמירה על סודיות תוך חינוך לערכים והדדיות בקהילה.

      מחפשים אחר הפעילות המעניינת ביותר בעבור ילדיכם? אם כך, אין ספק כי כדאי יהיה שתכירו את מכללת Cybernet ישראל אשר פותחת את שעריה ומזמינה את כל המעוניין לקחת חלק במסגרת חוג תכנות לילדים. חוג ייחודי זה מאפשרת לילדיכם להיחשף אל עולם הטכנולוגי מרתק אשר יעניק להם את האפשרות לקחת חלק בו ולהתחיל לרכוש יכולות תכנות ומיומנויות מרשימות בתחום. הנכם מוזמנים לפנות אל מכללת סייברנט כבר היום ולהבטיח את מקומם של ילדכם בחוג תכנות מרתק וכייפי. החוג יעניק לילדים יכולות ומיומנויות חשובות שנוגעים גם בכירות ידידותית ומעשית של שפות התכנות השונות, כישורים בהם יוכלו להשתמש גם בעתיד. לקבלת פרטים נוספים בנושא השאירו פרטים באתר או צרו קשר בטלפון 03-9612699 כבר היום.

      אינטרנט הוא, ללא ספק, חלק מהשינויים העצומים של שלושת העשורים האחרונים; שינויים המשפיעים על הדרך בה אנו צורכים חדשות, מוזיקה ועוד תחומים רבים אחרים. אין ספק שהאינטרנט, על כל מנועי החיפוש והמידע שבו, מספק תוכן משמעותי חיובי – וגם שלילי לעיתים קרובות. משום שהאינטרנט הוא עולם פרוץ למדי וחשוף לגורמים שליליים, רצוי גם לדעת כיצד להתגונן מפניהם כראוי. בהתאם, קורס סייבר לנוער יאפשר להם לא רק לפתח את החשיבה הטכנולוגית שלהם, אלא גם לדעת להישמר בפני כוחות עוינים.

      החשיבות הרבה בחוג סייבר לנוער

      קורס סייבר מיועד לילדים המעוניינים להרחיב את הידע שלהם בתחום האינטרנט ועל שימוש נאות במידע העובר בו. מהי משמעות חוג סייבר ומדוע רצוי להתחיל בחינוך מוקדם?

      – אבטחת מידע

      לפני שנדון בחשיבות חינוך בני הנוער מפני הסכנות הקיימות באינטרנט, חשוב לדעת מהו סייבר ומה עומד מאחוריו. אבטחת מידע מייצגת את הצורך בהגנה מפני שימוש לא נאות או זדוני במידע, שימוש שמפר חוקי סודיות של חברות גדולות ושל אנשים פרטיים במקביל. מסלולי לימוד לוחמת סייבר ואבטחת מידע, בהתאם, מאפשרים למשתתפי תכניות אלו כיצד להתמודד עם הפרות אמון אלו.

      – למידה בקבוצות קטנות

      בני נוער, ובמיוחד אלו לקראת סיום הלימודים התיכוניים שלהם, הם בעלי בגרות נפשית, הבנה ויכולת ביקורתית בכדי להתמודד עם המשמעויות של הפרת סודיות וחוקי אבטחת מידע. כאשר החומר נלמד באופן שיטתי ובקבוצות קטנות, בני נוער מסוגלים להתרכז אף יותר ולהביע מחשבה יצירתית במהלך הלימודים.

      – התוכן בשיעורים

      בין אם אתם מעוניינים ללמוד מושגים בסיסיים בעולם הסייבר או מעבר לכך, אין ספק שעולם הסייבר הוא עולם עשיר. החל ממושגי יסוד בעולם הסייבר, פיתוח מחשבה ביקורתית וחשדנית, חשיפה לנושאים המטרידים מומחי אבטחה ועד ללימודי סייבר מתקדמים כמו העמקת הידע בפרצות אבטחה ברחבי האינטרנט – מדובר במידע רלוונטי וחשוב בעולם חשוף ומשתנה תמידית בו אנו חיים.

      השמירה על הביטחון – בידי הנוער

      קורס סייבר לנוער מייצג הרבה מעבר לקורס רגיל להעברת הזמן אחרי הצהריים. מכללת סייברנט ישראל לימודי הסייבר תלמד את בני הנוער על חשיבותו של בטחון המידע; שמירה על סודיות תוך חינוך לערכים והדדיות בקהילה.

      ילדות וילדים מספרים

      הדס, אמא של ליאור
      ליאור לומד בסייברנט בקורס מיינקראפט גיימינג. אני רוצה להודות על השיעורים שהיו לאחרונה, על היצירתיות והעקביות, ועל שמירת השגרה בתקופה כזאת. ליאור מאוד נהנה מהשיעורים...
      עינב, אמא של גיא
      גיא הוא תלמיד בקורס יזמות טכנולוגית. אני רוצה לנצל את ההזדמנות, ולהגיד תודה על כל השנה הזאת, גיא מאוד אהב את החוג ולמד בו הרבה...
      שרון, אמא של אלירן
      אלירן לומד בסייברנט שחמט. הוא מאוד אוהב את השיעורים ומשתתף. זה עושה לי טוב ברמה האישית. הוא נפתח חברתית לעוד ילדים זה הפתיע אותי ומשמח...
      גיל, אבא של איתן
      איתן נהנה מאד מחוג המיינקראפט במתנ''ס! חוג שמעצים את היצירתיות ומוציא את המיטב מהמשחק. מומלץ!
      יעל, אמא של עירא
      וואי, כמה שעירא נהנה מהקורס מיינקראפט! שעה וחצי של אושר בזום מדי שבוע! צעקות שמחה ואדרנלין שממשיך גם אחרי השיעור. שווה כל שקל!
      עדי, אמא של איתמר
      איתמר, בן ה7 שלי בחוג מיינקראפט, חוזר מאושר בטירוף. אומר שזה החוג האהוב עליו בעולם! בטוחה שגם התכנים נהדרים, אני מסתפקת רק בחיוך שלו:)
      סיפורים נוספים

      רוצים לשמוע פרטים על התכניות שלנו?
      ההרשמה הסתיימה לכל הקורסים פרט מיינקראפט- יזמות טכנולוגית ורובוטיקה תוכלו למלא פרטים לצורך כניסה ל"-רשימת המתנה"

      פתרון בעיות | עבודת צוות | יכולת יזמית


        קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני