אין לכם זמן ? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם


ההרשמה הסתיימה לכל הקורסים פרט מיינקראפט ורובוטיקה בינה מלאכותית לכניסה לרשימת המתנה מלאו את הפרטים

    מעוניינים לשמוע פרטים על התכניות שלנו?
    מיינקראפט ורובוטיקה בינה מלאכותית השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


      לימודי סייבר לנוער

      מחפשים אחר החוג המושלם לילדים שלכם? מתעניינים בפעילות שתוכל לכלול גיבוש חברתי לצד רכישת ידע נרחב בתחומים מעניינים? חוג מחשבים לילדים אשר מוענק בסניפיה של מכללת Cybernet ישראל יהיה ללא ספק זה אשר ידבר אל ליבם של ילדים רבים ואף יעניק להם את ההזדמנות להיחשף לאחד מתחומי הלימודים המבוקשים ביותר כיום. כך שאת הידע הנרחב אותו ירכשו במהלך החוג, יוכלו לשמור ולפתח בהמשך דרכם בעולם הטכנולוגי המוביל של המחר. את הסקרנות והעניין של ילדיכם ניתן יהיה לרתום ללימודים מתקדמים במסגרתה של מכללת סייברנט המובילה. לבחירתכם יעמדו מגוון חוגים וקורסים מרתקים אשר יעוררו את העניין של ילדיכם ויאפשרו להם לרכוש ידע, וכלים הנחוצים להם להמשך הדרך, בין אם בלימודים, בקריירה עתידית או פשוט בתחביב אהוב ומסקרן במיוחד. לקבלת פרטים נוספים בנושא, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם המכללה כבר היום באתר או במספר הטלפון 03-9612699.

      אם נעצור רגע לחשוב על השינוי שעברנו ב-30 השנים האחרונות נראה כי המציאות שלנו השתנתה מקצה לקצה. מהפכה זו סבבה סביב מחשבים ואולי זו הסיבה מדובר לימודי סייבר לנוער הפכו לקורס אליו מעדיפים ההורים לשלוח את ילדיהם. אם לפני 30 שנים כלל לא היו לנו מחשבים בבית, ולפני 20 שנים מושגים כמו גוגל ויוטיוב לא היו קיימים – הרי שהיום עולם האינטרנט הוא אינסופי ובעלת תשתיות מהירות המאפשרות העברת כמויות גדולות של מידע, שידורי סטרימינג של אירועים באיכות גבוהה וכמויות בלתי נגמרות של מידע בכל תחום. אך כמו כל דבר חיובי – גם לאינטרנט יש צד שלילי.

      לימודי סייבר לנוער – מתגוננים מפני הסכנות

      העובדה כי המחשב והאינטרנט נמצא כיום בידי כמעט כל אדם מאפשרת להאקרים להשתמש בכישוריהם על מנת להטיב לעצמם על חשבון אחרים. ילדים קטנים או מבוגרים חסרי ידע באינטרנט הם אלה החשופים הכי הרבה לפגיעה של האקרים. מהן הסכנות הטמונות ברשת?

      • הונאות אינטרנטיות ופישינג במהלכן נגנבים כרטיסי אשראי או סכומי כסף גדולים אשר הועברו למקור מפוקפק שלא סיפק את המוצר הדרוש.
      • פדופילים ועברייני מין אשר מתחזים לאנשים אחרים במטרה לפתות ילדים
      • חומרים ואינפורמציה שאיננה ראויה עבור גילאים מסוימים
      • פריצת האקרים למחשב, פגיעה במחשב וגניבת מידע

      על מנת להתגונן בפני הסכנות הללו, מכללת סייבר-נט הקימה קורס סייבר לנוער אשר ילמד אותם כיצד להתמודד עם תופעות אלה ואחרות.

      הידע שלנו, האחריות שלכם

      זוהי אחריותכם כהורים לדאוג כי הילדים יודעים כיצד להגן על עצמם ברשת האינטרנט. ממש כפי שלימדתם אותם כיצד לחצות את הכביש וכיצד להיזהר כשחותכים אוכל עם סכין – כך עליכם לעזור להם להתגונן מפני האקרים ואנשים אחרים העשויים לפגוע בהם ברשת. יש לזכור כי מרחב האינטרנט הוא מרחב גדול אשר עוטף כל אחד מאיתנו, מאין מציאות חדשה שיש להסתגל אליה ואל חוקיה.

      סייבר-נט ישמחו לעזור לכם לישון בראש שקט ולהעניק לילדכם ידע רב בעולם המחשבים שישמש אותם בהמשך הדרך.

      חוג סייבר לילדים

      בעבר חלומה של כל אם יהודייה היה בן רופא או טייס, מובן מדוע- היוקרה, השכר המוצע למשרות וכן התנאים הפכו מקצעות אלה למבוקשים מאוד. אך היום החלום השתנה. אנו חיים בעידן דיגיטלי והטכנולוגיה לא למפסיקה להתקדם. תעשיית המחשבים וההייטק המתפתחת רק צומחת יותר ויותר, וכיום חלומה של כל אם הוא בן הייטקיסט. הורים רבים מחפשים חוג סייבר לילדים וחוגי מחשבים אחרים. אצלנו באקדמיה של סייברנט, ילדכם יזכה לרכוש ידע וכלים טכנולוגים ודיגיטליים ממומחים מנוסים בתחום.

      מזה בעצם חוג סייבר לילדים?

      כאשר אנו שואלים מזה בעצם חוג סייבר לילדים, אנחנו צריכים להתייחס למונח סייבר באופן פרטני. כאשר אנו מדברים על סייבר אנו מדברים על עולם וירטואלי אשר כולל מכשירים חכמים, טלוויזיות חכמות, רשתות חברתיות, מנועי חיפוש ועוד.

      עולם המחשוב והסייבר מכיל שלל תפקידים. על כן מוקדם מידי לכוון את הילד לתחום ספציפי בעולם המחשוב, הסייבר וההייטק, אבל ללא ספק ידע מוקדם יכול לעזור להם לפתח את הכישורים הנדרשים להשתלבות בעולם הטכנולוגי של ימנו, על מנת להקל עליהם בעתיד.

      חוג סייבר לילדים מקנה הבנה כיצד תהליכי התקשורת הווירטואלית עובדים בסביבה הטכנולוגית של ימינו. קורס זה מפתח אצל ילדים מיומנות נוספות פרט להקניית ידע בעולם הסייבר והמחשוב וביניהם- ידע בשפת מחשב, אנגלית, חשיבה אנליטית ולוגית ופיתוח הכישורים הטכניים.

      חוגים לימודיים מפתחים ידע וכישורים 

      פיתוח כישורים שונים כבר בגיל צעיר מקדמים את הילדים להצלחה, בן אם מדובר בספורט, נגינה או מחשוב וסייבר. המוח שלנו מתנהל כמו כל שריר אחר בגוף, כמה שנפעיל ונחזק אותו יותר כך יהיה חזק יותר. ולכן גם אם ילדכם לא מצטיין כרגע בעולם המחשוב ודיגיטל, זכרו שאפשר לחזק כל יכולת שלנו. וכמובן שידע זה כוח- בייחוד של ימנו.   

      אצלנו בסייברנט, ילדכם יירכש ידע וכלים הנוגעים לעולם הסייבר והדיגיטל. אנו מכשירים את ילדכם להקניית ידע ופיתוח מיומנויות בהדרכתם של מומחים בתחום הסייבר. לפרטים נוספים צרו קשר.

      חוג סייבר לילדים בהרחבה:

      כולנו שומעים על סייבר כל יום וכל היום. חלק מאיתנו גם עובדים בתחום הזה, ולכן נשאלת השאלה: האם לא כדאי שנשלח גם את הילדים שלכם לחוג שעוסק בתחום הזה? האמת היא, שהאופציה של חוג סייבר לילדים זו בחירה נהדרת. יש חוגים שונים שמתאימים לכל הגילאים ועוסקים בתחום הסייבר. לכן, אם תבחרו את החוג הטוב ביותר עבור הילדים שלכם, אתם תראו כיצד אחרי כל שיעור הידע שלהם בנושא גדל ומתרחב. זו דרך נהדרת לחשוף אותם לאחד מהמקצועות הכי מבוקשים שיש בימינו, אז איפה כאן הדילמה? אתם מחפשים מקום מוביל שבו הילדים שלכם יוכלו ללמוד את התחום הזה במסגרת חוג מהנה? מכללת סייברנט זו הבחירה הנכונה.

      חוג סייבר לילדים – היתרונות הרבים שהוא טומן בחובו

      חוג סייבר לילדים זו בחירה נכונה וזה לא במקרה שהרבה הורים שולחים את ילדיהם לחוג כזה. למעשה, אנחנו רואים שחוגים כאלה כוללים היכרות עם עולם המושגים הבסיסי, אך פעמים רבות הם כוללים גם תרגול. מה שחשוב מאוד לשים לב אליו כאשר אתם מחפשים חוג כזה לילדים, זה שהוא יתאים בדיוק לגיל של הילדים שלכם. כך תוכלו להבטיח שאומנם הם לומדים, אך הם עושים זאת בדיוק בקצב הנכון להם. אחרי חוג כזה הילדים יוכלו לבחור האם הם ממשיכים לעוד חוגים שקשורים בתחום, כמו תכנות וכדומה.

      חוג סייבר עושים רק במקום מקצועי ומוביל

      אם תעשו חיפוש אתם תגלו שיש הרבה מקומות שיכולים להציע לכם חוג סייבר לילדים. יחד עם זאת, מטבע הדברים, לא כל החוגים מציעים את אותה רמת לימודים. ההיגיון אומר שאם אתם כבר משקיעים כסף בחוג הסייבר שאליו אתם רושמים את הילדים, תרצו להבטיח שהם ייצאו מרוצים. במקרה של מכללת סייברנט הילדים בידיים טובות: יש כאן מורים נהדרים, מוכשרים ומאוד מנוסים. בנוסף, מכללת סייברנט מציעה גם מגוון אדיר של חוגים וקורסים, כך שכאן הילדים שלכם תמיד יוכלו למצוא משהו חדש ללמוד. חוששים שתכבידו על הילדים עם עוד ועוד לימודים? זה לא המצב, כי כאן הם ילמדו בהנאה רבה. לפרטים נוספים והרשמה חייגו כבר עכשיו למספר: 03-9612699, כי אין ספק שכאן מתחיל העתיד של הילדים שלכם.

      ילדות וילדים מספרים

      הדס, אמא של ליאור
      ליאור לומד בסייברנט בקורס מיינקראפט גיימינג. אני רוצה להודות על השיעורים שהיו לאחרונה, על היצירתיות והעקביות, ועל שמירת השגרה בתקופה כזאת. ליאור מאוד נהנה מהשיעורים...
      עינב, אמא של גיא
      גיא הוא תלמיד בקורס יזמות טכנולוגית. אני רוצה לנצל את ההזדמנות, ולהגיד תודה על כל השנה הזאת, גיא מאוד אהב את החוג ולמד בו הרבה...
      שרון, אמא של אלירן
      אלירן לומד בסייברנט שחמט. הוא מאוד אוהב את השיעורים ומשתתף. זה עושה לי טוב ברמה האישית. הוא נפתח חברתית לעוד ילדים זה הפתיע אותי ומשמח...
      גיל, אבא של איתן
      איתן נהנה מאד מחוג המיינקראפט במתנ''ס! חוג שמעצים את היצירתיות ומוציא את המיטב מהמשחק. מומלץ!
      יעל, אמא של עירא
      וואי, כמה שעירא נהנה מהקורס מיינקראפט! שעה וחצי של אושר בזום מדי שבוע! צעקות שמחה ואדרנלין שממשיך גם אחרי השיעור. שווה כל שקל!
      עדי, אמא של איתמר
      איתמר, בן ה7 שלי בחוג מיינקראפט, חוזר מאושר בטירוף. אומר שזה החוג האהוב עליו בעולם! בטוחה שגם התכנים נהדרים, אני מסתפקת רק בחיוך שלו:)
      סיפורים נוספים

      מעוניינים לשמוע פרטים על התכניות שלנו?
      מיינקראפט ורובוטיקה בינה מלאכותית השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


        קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני