אין לכם זמן ? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם


ההרשמה הסתיימה לכל הקורסים פרט מיינקראפט ורובוטיקה בינה מלאכותית לכניסה לרשימת המתנה מלאו את הפרטים

    מעוניינים לשמוע פרטים על התכניות שלנו?
    מיינקראפט ורובוטיקה בינה מלאכותית השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


      קורס אבטחת מידע

      מחפשים אחר קורס מחשבים לנוער? אם כך, אין ספק כי מכללת סייברנט תהווה את הכתובת הנכונה בעבורכם. המכללה מונה בכל רגע נתון כ-300 תלמידים אשר פזורים בסניפים השונים בפריצה ארצית – רחובות, נס ציונה, ראשון לציון מערב, ראשון לציון מזרח, תל אביב- קריית שלום, תל אביב- שרונה (בקרוב). הנכם מוזמנים ליצור קשר עם המכללה כבר היום ואנו נשמח להרחיב בפניכם אודות מגוון הקורסים העשיר אשר עומד לבחירתכם. בצעו את הבחירה הנכונה בעבור ילידכם וצרו קשר עם מכללת סייברנט כבר היום. המכללה פותחת את שעריה ומזמינה את כל הילדים ובני הנוער הסקרנים להכיר לעומק את עולם המחשבים על תחומיו השונים. זו ההזדמנות שלכם לאפשר לילדים שלכם ללמוד תחום מרתק ומבוקש כבר בגילאים צעירים יחסית ולאפשר להם להתפתח ולהוביל את חייהם למסלול המבוקש על ידם. צרו קשר עם המכללה כבר היום במספר הטלפון  03-9612699 או השאירו פרטים באתר ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם האפשרי.

      קורס אבטחת מידע מכשיר אתכם לעבוד באזור הכי רגיש של כל חברה. בתקופה של ימינו מרבית המידע של החברות השונות נמצא על המחשב האישי וחלקו נמצא גם במערכות שונות המותקנות על השרתים של החברה. במידה ומדובר במשרד קטן יתכן ומדובר רק במספר קבצי אקסל ומערכת לניהול לקוחות, אך כאשר מדובר בחברות אשראי, חברות ביטוח או חברות הייטק – הרי שמדובר בכמויות אדירות של מידע, כאשר מרבית המידע הזה רגיש. חשיפה של מידע זה או חלק ממנו עשויה לפגוע באינספור אנשים, הן בפן האישי והן בפן הכלכלי והעסקי. על מנת למנוע זאת, כל חברה צריכה לכלול מערך מסודר של אבטחת מידע.

      קורס אבטחת מידע – מה לומדים?

      על מנת למנוע מהאקרים או מרגלים תעשייתיים להשיג מידע רגיש, תוכלו לשכור את שירותיו של אדם המתמחה באבטחת מידע. בקורס לאבטחת מידע לומדים פיקוח, הרשאות, הצפנה, הגנה מפני סוסים טרויאנים, וירוסים, רוגלות, גיבויים, תקשוב וכדומה. כמו כן הקורס מלמד הגנה על מגוון מערכות המידע הקיימות בכל עסק:

      • מערכות תקשורת.
      • מערכות הפעלה.
      • תחנות קצה.
      • שרתי גישה.
      • מרחב האינטרנט.
      • ועוד.

      על מנת לקבל את ההדרכה הטובה ביותר בתחום, תוכלו לפנות לסייבר-נט המעניקה קורס מקיף בנושא סייבר ואבטחת מידע. מדובר בלימודים האורכים 3 שנים כאשר בכל שנה מתמקדים בנושא אחר:

      טכנאות מחשבים, ניהול רשתות ואבטחת סייבר.

      סייבר-נט – המקום הנכון לעבור קורס אבטחה מידע

      לאחר שנות ניסיון רבות ועשרות קורסים שהסתיימו בהצלחה, סייבר-נט הציבה לעצמה למטרה לפתוח קורסים בכל רחבי הארץ על מנת להכשיר את הכישרונות של המחר. אנו מתמקדים בקהל בני הנוער, מכשירים אותם להיות מומחים בעולם המחשבים טרם הצבא – מה שיאפשר להם להשתלב בתפקידים טכנולוגיים נחשקים במהלך שירותם ולצאת מן הצבא עם מקצוע ביד. הקורסים מיועדים גם לצעירים אחרי צבא אשר הבינו את הפוטנציאל העצום הגלום בעולם התכנות והפיתוח.

      ילדות וילדים מספרים

      הדס, אמא של ליאור
      ליאור לומד בסייברנט בקורס מיינקראפט גיימינג. אני רוצה להודות על השיעורים שהיו לאחרונה, על היצירתיות והעקביות, ועל שמירת השגרה בתקופה כזאת. ליאור מאוד נהנה מהשיעורים...
      עינב, אמא של גיא
      גיא הוא תלמיד בקורס יזמות טכנולוגית. אני רוצה לנצל את ההזדמנות, ולהגיד תודה על כל השנה הזאת, גיא מאוד אהב את החוג ולמד בו הרבה...
      שרון, אמא של אלירן
      אלירן לומד בסייברנט שחמט. הוא מאוד אוהב את השיעורים ומשתתף. זה עושה לי טוב ברמה האישית. הוא נפתח חברתית לעוד ילדים זה הפתיע אותי ומשמח...
      גיל, אבא של איתן
      איתן נהנה מאד מחוג המיינקראפט במתנ''ס! חוג שמעצים את היצירתיות ומוציא את המיטב מהמשחק. מומלץ!
      יעל, אמא של עירא
      וואי, כמה שעירא נהנה מהקורס מיינקראפט! שעה וחצי של אושר בזום מדי שבוע! צעקות שמחה ואדרנלין שממשיך גם אחרי השיעור. שווה כל שקל!
      עדי, אמא של איתמר
      איתמר, בן ה7 שלי בחוג מיינקראפט, חוזר מאושר בטירוף. אומר שזה החוג האהוב עליו בעולם! בטוחה שגם התכנים נהדרים, אני מסתפקת רק בחיוך שלו:)
      סיפורים נוספים

      מעוניינים לשמוע פרטים על התכניות שלנו?
      מיינקראפט ורובוטיקה בינה מלאכותית השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


        קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני