Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן ? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר
ההרשמה הסתיימה לכל הקורסים פרט מיינקראפט- יזמות טכנולוגית ורובוטיקה תוכלו למלא פרטים לצורך כניסה ל"-רשימת המתנה"

    רוצים לשמוע פרטים על התכניות שלנו?
    ההרשמה הסתיימה לכל הקורסים פרט מיינקראפט- יזמות טכנולוגית ורובוטיקה תוכלו למלא פרטים לצורך כניסה ל"-רשימת המתנה"

    פתרון בעיות | עבודת צוות | יכולת יזמית


      קורס מחשבים לנוער

      מחפשים אחר קורס מחשבים לנוער? אם כך, אין ספק כי מכללת סייברנט תהווה את הכתובת הנכונה בעבורכם. המכללה מונה בכל רגע נתון כ-300 תלמידים אשר פזורים בסניפים השונים בפריצה ארצית – רחובות, נס ציונה, ראשון לציון מערב, ראשון לציון מזרח, תל אביב- קריית שלום, תל אביב- שרונה (בקרוב). הנכם מוזמנים ליצור קשר עם המכללה כבר היום ואנו נשמח להרחיב בפניכם אודות מגוון הקורסים העשיר אשר עומד לבחירתכם. בצעו את הבחירה הנכונה בעבור ילידכם וצרו קשר עם מכללת סייברנט כבר היום. המכללה פותחת את שעריה ומזמינה את כל הילדים ובני הנוער הסקרנים להכיר לעומק את עולם המחשבים על תחומיו השונים. זו ההזדמנות שלכם לאפשר לילדים שלכם ללמוד תחום מרתק ומבוקש כבר בגילאים צעירים יחסית ולאפשר להם להתפתח ולהוביל את חייהם למסלול המבוקש על ידם. צרו קשר עם המכללה כבר היום במספר הטלפון  03-9612699 או השאירו פרטים באתר ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם האפשרי.

      זהו לא סוד כי אם נשקיע בנוער היום – גם אנחנו וגם הם יקצרו את הפירות מחר. לימוד מקצוע טכנולוגי מגיל קטן או קורס מחשבים לנוער יכול להקנות להם כלים רבים לעתיד, הן במקצוע עצמו והן בתבניות חשיבה ויכולות לימודיות שהם רוכשים במהלך הלמידה.

      קורס מחשבים לנוער הוא אחד הקורסים הפופולריים כיום בקרב בני נוער. אמנם מדובר בלימודים מקצועיים לכל דבר, אך מכיוון שמדובר במחשבים שתופסים חלק ניכר משעות הפנאי של הנוער – הם רואים בקורסים אלה כמשהו חווייתי וכיפי, משהו שמתקשר לעולם שהם אוהבים ונמצאים בו בכל מקרה.

      קורס מחשבים לנוער במחיר נוח לכל כיס

      מהם היתרונות של קורס בסייבר-נט?

      • קורסים ממוקדי נושא לצד קורסים רחבי היקף המציעים הכשרה מקצועית בתחום אבטחת מידע וסייבר, יוטיוב ופיתוח אפליקציות.
      • קורסי מכירות באינטרנט למבוגרים וקורסי קידום אתרים לבעלי עסק.
      • צוות מדריכים מיומן ואדיב עם ניסיון רב שנים.
      • קבוצות קטנות של עד 12 איש ויחס אישי לכל תלמיד.
      • קורסים מסובסדים על ידי העיריה אשר זולים בעשרות אחוזים לעומת המתחרים.
      • פריסה במספר נקודות בארץ.

      סייבר-נט – עולם של אפליקציות

      סייבר נט לא מסתפקים רק בקורסים שיכשירו אתכם להיות מנהלי רשת טובים או מוכרים מובילים באיביי. אנו נשמח גם ללמד אתכם כיצד להיכנס לשוק הכי חם כיום בעולם המחשבים : תחום פיתוח האפליקציות.

      הקורס שלנו ילמד אתכם שפות תכנות בסיסיות ומורכבות, עיצוב גרפי, העלאת ותחזוקת שרת צד לקוח ועוד. בתום הקורס כל תלמיד יבנה אפליקציה של ממש אשר תשמש בתור פרויקט הגמר שלו. לאחר צבירת ידע זה תוכלו לצאת לעולם היזמות וההייטק ולנסות לכבוש את העולם עם האפליקציה הגאונית הבאה.

      הקורסים של סייבר-נט מוכרים על ידי מייקרוסופט העולמית. – לנרשמים לקורסים תוענק הטבה לרכישת מוצריה. כמו כן אנו עובדים בשיתוף עם עמותת "רוח טובה" ועושים את המיטב על מנת לתרום מן הידע שלנו לקהילה.

      שוקלים לשלוח את הילדים לקורס מחשבים לנוער?

      יש הרבה מקצועות שכבר שנים נחשבים למאוד מבוקשים. אחד מהם הוא כמובן מקצוע המחשבים. לכן ברור מדוע כל הורה שחושב על העתיד של הילדים שלו ברצינות, חושב גם על מחשבים. מצד שני, איך חושפים את הילדים לעולם המחשבים? באיזה גיל עושים את זה ובאיזו מסגרת? אם גם אתם מתלבטים לגבי האפשרויות הקיימות, קחו בחשבון שיש לא מעט אופציות והבלבול שלכם ברור. יחד עם זאת, אם תשקיעו ותבחרו קורס מחשבים לנוער שיהיה ברמה כמה שיותר גבוהה, אתם תראו שלא תצטערו. סייברנט זו בחירה נהדרת עבור כל מי שרוצה שהילדים שלו יקבלו מעל ומעבר ועבור כל מי שרוצה שהילדים שלו יכירו את עולם המחשבים. לכן, אם תצרו קשר גם אתם עם המכללה, אתם תראו שלא תצטערו על כך, כי הילדים יהיו מאושרים.

      למה קורס מחשבים לנוער זו השקעה נבונה?

      כולנו יודעים שלא חסרים קורסים שאליהם תוכלו לשלוח את הילדים. לכן נשאלת השאלה: למה דווקא קורס מחשבים לנוער? מה הוא מציע ולמה הוא עדיף על קורסים אחרים? כתוצאה מכך שמחשבים הם עניין משמעותי כל כך בעולמנו, ברור שגם הילדים שלכם חייבים לדעת דבר או שניים בנושא. איך עובד מחשב, ואיזה עולם מושג קיים שקשור לתחום הזה? איזה אפשרויות תעסוקה מציע תחום המחשבים? על כל השאלות האלה, ועוד הרבה מעבר, הילדים שלכם יקבלו תשובה במסגרת קורס מחשבים שמתאים לגילם.

      איך לבחור מכללה טובה ללימודי מחשבים לנוער?

      חושבים על קורס מחשבים לנוער? רוצים שהילדים שלכם ילמדו מה זה סייבר ומה עושים עם זה? כך או כך, טבעי שתשאלו את עצמכם, בין היתר, איך בוחרים את המקום הנכון ללמוד את התחום הזה. האמת היא שיש היום אפשרויות מגוונות, אך לא בכל מקום קורסים כאלה שמיועדים לנוער יהיו ברמה שאתם מצפים לה. לכן, אם אתם מחפשים את הטוב ביותר, מכללת סייברנט תתאים לכם. יש כאן צוות פדגוגי מוביל עם מורים מאוד מנוסים ומוכשרים. בנוסף, המכללה מציעה מגוון רחב ביותר של קורסים שמתאימים לילדים בכל הגילאים, אז למה לחשוב פעמיים? התקשרו למספר: 03-9612699 ורשמו את הילדים שלכם לקורס שישפיע לטובה על העתיד שלהם.

      ילדות וילדים מספרים

      הדס, אמא של ליאור
      ליאור לומד בסייברנט בקורס מיינקראפט גיימינג. אני רוצה להודות על השיעורים שהיו לאחרונה, על היצירתיות והעקביות, ועל שמירת השגרה בתקופה כזאת. ליאור מאוד נהנה מהשיעורים...
      עינב, אמא של גיא
      גיא הוא תלמיד בקורס יזמות טכנולוגית. אני רוצה לנצל את ההזדמנות, ולהגיד תודה על כל השנה הזאת, גיא מאוד אהב את החוג ולמד בו הרבה...
      שרון, אמא של אלירן
      אלירן לומד בסייברנט שחמט. הוא מאוד אוהב את השיעורים ומשתתף. זה עושה לי טוב ברמה האישית. הוא נפתח חברתית לעוד ילדים זה הפתיע אותי ומשמח...
      גיל, אבא של איתן
      איתן נהנה מאד מחוג המיינקראפט במתנ''ס! חוג שמעצים את היצירתיות ומוציא את המיטב מהמשחק. מומלץ!
      יעל, אמא של עירא
      וואי, כמה שעירא נהנה מהקורס מיינקראפט! שעה וחצי של אושר בזום מדי שבוע! צעקות שמחה ואדרנלין שממשיך גם אחרי השיעור. שווה כל שקל!
      עדי, אמא של איתמר
      איתמר, בן ה7 שלי בחוג מיינקראפט, חוזר מאושר בטירוף. אומר שזה החוג האהוב עליו בעולם! בטוחה שגם התכנים נהדרים, אני מסתפקת רק בחיוך שלו:)
      סיפורים נוספים

      רוצים לשמוע פרטים על התכניות שלנו?
      ההרשמה הסתיימה לכל הקורסים פרט מיינקראפט- יזמות טכנולוגית ורובוטיקה תוכלו למלא פרטים לצורך כניסה ל"-רשימת המתנה"

      פתרון בעיות | עבודת צוות | יכולת יזמית


        קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני