אין לכם זמן ? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם


ההרשמה הסתיימה לכל הקורסים פרט מיינקראפט ורובוטיקה בינה מלאכותית לכניסה לרשימת המתנה מלאו את הפרטים

    מעוניינים לשמוע פרטים על התכניות שלנו?
    מיינקראפט ורובוטיקה בינה מלאכותית השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


      קורס פיתוח אפליקציות

      דמיון ויצירתיות יש לילדים שלנו בכמויות. אז למה שלא נרתום את הכישורים המיוחדים שלכם לפיתוח אפליקציה או משחק באופן עצמאי? חוג אפליקציות לילדים יהיה ללא ספק המקום הנכון בו יוכלו ילדיכם לחקור את היצירתיות ותחומי העניין שלהם ולרכוש את המיומנות והכישורים הנדרשים לשם פיתוחן של אפליקציות חדשניות ומרשימות במיוחד. במהלכו של החוג ניתן יהיה ללמוד בצורה ידידותית ומעשית גם יחד שפת תכנות ולהכיר את העקרונות החשובים בנושא אשר יאפשרו לכל הילדים הסקרנים אשר מתעניינים בעולם המחשבים להתחיל במסע שלהם בעולם הפיתוח. החוגים אשר מוצעים לכם במכללה שלנו יהיו אלו אשר מועברים על ידי סגל ההוראה המוביל בתחומו. הצוות בעל ניסיון עשיר ורב בתעשיית ההייטק המקומית והעולמית ומקפיד על הדרכה קשובה לתלמידים. החוג מתנהל בקבוצות קטנות, דבר אשר מעניק לכל תלמיד את האפשרות ליהנות מיחס אישי ויכולת התקדמות בקצב אינדיבידואלי ובהתאמה לחזון היצירתי שלו.

      אחת המהפכות הגדולות של 20 השנים האחרונות היא מהפכת הסלולר, או ליתר דיוק מהפכת הסמארטפון. כיום הסמארטפון הוא חלק בלתי נפרד מכל אחד מאיתנו, כאשר קורס פיתוח אפליקציות הוא הדרך להיכנס לכיסו של כל אדם. הסמארטפון הפך לחברו הטוב ביותר של האדם והאפליקציות הן שהופכות אותו לכה אטרקטיבי. כל אפליקציה משמשת בתור כלי אחר בידי המשתמש, כלי אשר מאפשר לבצע כל פעולה ולקבל כל אינפורמציה שרק נרצה. אם ברצונכם לעלות על גל ההצלחה ולפתח אפליקציה מצליחה – זה הזמן לפנות לקורס פיתוח אפליקציות.

      קורס פיתוח אפליקציות לאנדרואיד

      ישנן אפליקציות שהפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו, עד כדי כך כי קשה לחשוב מה עשינו בלעדיהן בעבר. זו הסיבה שחברות רבות משקיעות הון רב בפיתוח אפליקציות, מה שמוביל לדרישה גבוהה למפתחים מוכשרים. אם גם אתה רוצה לפתח את האפליקציה הבאה שתכבוש את השוק, כדאי שתשקול לימודי פיתוח אפליקציה. כיום הפלטפורמה הנפוצה ביותר היא פלטפורמת האנדרואיד אשר קיימת במרבית הטלפונים כיום, מלבד האייפון. לימודי פיתוח אפליקציות כוללים בין היתר :

      • פיתוח אפליקציות web בצד הלקוח.
      • פיתוח אפליקציות באמצעות HTML 5.0.
      • פיתוח אפליקציות באמצעות Javascript.
      • פיתוח אפליקציות יעודיות לסמארטפונים מבוססי ואנדרואיד.

      סייבר נט מציעים לקהל הרחב מגוון קורסים לפיתוח אפליקציות כמו גם מסלול אבטחת מידע ולוחמת סייבר. תכנית הלימודים בנויה מעבודה מעשית ותרגולים במהלך השיעור לצד לימודי תיאוריה.

      סייבר נט – מומחים בפיתוח אפליקציות

      פיתוח אפליקציות הוא ההווה והעתיד. עושה רושם כי התלות שלנו בסמארטפון רק תלך ותגדל וכתוצאה מכך הביקוש למפתחים רק יעלה. צוות המומחים של סייבר נט מציע לכם לעבור קורס מדוקדק ומקיף לפיתוח אפליקציות, בסופו כל אחד יפתח אפליקציה וילמד כיצד לתחזק אותה על שרתי Play Store.

      במהלך הקורס, תלמדו את שפות התכנות הבסיסיות לצד שפות מתקדמות יותר, כך שתוכלו למנף את הלימודים לפיתוח אפליקציות בשוק הסלולרי.

      ילדות וילדים מספרים

      הדס, אמא של ליאור
      ליאור לומד בסייברנט בקורס מיינקראפט גיימינג. אני רוצה להודות על השיעורים שהיו לאחרונה, על היצירתיות והעקביות, ועל שמירת השגרה בתקופה כזאת. ליאור מאוד נהנה מהשיעורים...
      עינב, אמא של גיא
      גיא הוא תלמיד בקורס יזמות טכנולוגית. אני רוצה לנצל את ההזדמנות, ולהגיד תודה על כל השנה הזאת, גיא מאוד אהב את החוג ולמד בו הרבה...
      שרון, אמא של אלירן
      אלירן לומד בסייברנט שחמט. הוא מאוד אוהב את השיעורים ומשתתף. זה עושה לי טוב ברמה האישית. הוא נפתח חברתית לעוד ילדים זה הפתיע אותי ומשמח...
      גיל, אבא של איתן
      איתן נהנה מאד מחוג המיינקראפט במתנ''ס! חוג שמעצים את היצירתיות ומוציא את המיטב מהמשחק. מומלץ!
      יעל, אמא של עירא
      וואי, כמה שעירא נהנה מהקורס מיינקראפט! שעה וחצי של אושר בזום מדי שבוע! צעקות שמחה ואדרנלין שממשיך גם אחרי השיעור. שווה כל שקל!
      עדי, אמא של איתמר
      איתמר, בן ה7 שלי בחוג מיינקראפט, חוזר מאושר בטירוף. אומר שזה החוג האהוב עליו בעולם! בטוחה שגם התכנים נהדרים, אני מסתפקת רק בחיוך שלו:)
      סיפורים נוספים

      מעוניינים לשמוע פרטים על התכניות שלנו?
      מיינקראפט ורובוטיקה בינה מלאכותית השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


        קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני