Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן ? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר
ההרשמה הסתיימה לכל הקורסים פרט מיינקראפט- יזמות טכנולוגית ורובוטיקה תוכלו למלא פרטים לצורך כניסה ל"-רשימת המתנה"

    רוצים לשמוע פרטים על התכניות שלנו?
    ההרשמה הסתיימה לכל הקורסים פרט מיינקראפט- יזמות טכנולוגית ורובוטיקה תוכלו למלא פרטים לצורך כניסה ל"-רשימת המתנה"

    פתרון בעיות | עבודת צוות | יכולת יזמית


      קורס תכנות לנוער

      קורס תכנות לנוער בני נוער המתעניינים בעולם הטכנולוגי ורוצים להתעמק בו בהדרכתם של מורים מקצועיים – אצל מכללת סייברנט ישראל תוכלו להשיג כל זאת. בקבוצות גדולות או קטנות, ועם המרצים המנוסים ביותר: אצלנו הילדים שלכם יזכו ללימוד מאתגר ומהנה כאחד.

      מחפשים אחר הפעילות המעניינת ביותר בעבור ילדיכם? אם כך, אין ספק כי כדאי יהיה שתכירו את מכללת Cybernet ישראל אשר פותחת את שעריה ומזמינה את כל המעוניין לקחת חלק במסגרת חוג תכנות לילדים. חוג ייחודי זה מאפשרת לילדיכם להיחשף אל עולם הטכנולוגי מרתק אשר יעניק להם את האפשרות לקחת חלק בו ולהתחיל לרכוש יכולות תכנות ומיומנויות מרשימות בתחום. הנכם מוזמנים לפנות אל מכללת סייברנט כבר היום ולהבטיח את מקומם של ילדכם בחוג תכנות מרתק וכייפי. החוג יעניק לילדים יכולות ומיומנויות חשובות שנוגעים גם בכירות ידידותית ומעשית של שפות התכנות השונות, כישורים בהם יוכלו להשתמש גם בעתיד. לקבלת פרטים נוספים בנושא השאירו פרטים באתר או צרו קשר בטלפון 03-9612699 כבר היום.

      למה ללמוד ?

      השתתפתם בקורס מחשב כילדים ויצר הסקרנות שלכם התפתח בבגרותכם? תכנות הוא תחום לימודי חוויתי ופופולרי ביותר שתופס מקום רב בחייהם של בני נוער בישראל. בהתאם, בין אם מדובר בקורסים או בקייטנות לקיץ, קורס תכנות לנוער מקבל מקום בלוח הזמנים העמוס של בני נוער רבים סקרנים בעלי חשיבה טכנית.

      היבטים שונים בקורס תכנות לנוער

      בין אם אתם הורים לבני נוער טכנולוגיים וסקרנים, ובין אם הילדים שלכם פונים אליכם בסיוע אחר מציאת קורס תכנות – ישנם מספר היבטים שחשוב להפנות אליהם את מרב תשומת הלב כאשר נרשמים לקורס תכנות לבני נוער. מהם כוללים?

      סגל ההוראה

      אחד הפרמטרים החשובים בקורס תכנות המיועד לנוער הוא המדריכים. כלומר, בין אם מדובר בקבוצת נוער גדולה או קטנה, ובין אם הם בני 17 ומעלה או 15 ומטה – חשוב שהמדריכים ידעו להתאים את אופן ההוראה שלהם ואת תוכן הקורס לבגרות ולידע של משתתפי הקבוצה אותה הם מלמדים. בנוסף, ולא פחות חשוב, הוא הידע וניסיון ההוראה של המדריכים. לכן, אל להורים להתבייש בבואם לרשום את ילדיהם לקורס תכנות: כאשר אתם משקיעים כסף בחינוך ילדיכם בשעות הפנאי שלהם – רצוי שתבדקו את ניסיונם המקצועי של המדריכים.

      סוגי שפות תכנות

      אופן הלימוד בפועל ותוכנו יתנהל בהתאם לקבוצות גילאי המשתתפים, והידע הקודם שלהם בתוכנות המחשב השונות. שפות המחשב כוללות, בין השאר, Java, Python, HTML, ואף תוכנות פוטושופ כמו פסקל ו- C++ במידה וילדיכם מתעניינים בעיצוב גרפי. שפות תכנות אלו, בדומה לשפות אחרות, עוקבות אחר חוקים תחביריים וסמנטיים המגדירים שורה של פקודות בהתאם אליהן המחשב אמור לפעול.

      שפת התכנות – נלמדת על ידי מומחים בלבד!

      בני נוער המתעניינים בעולם הטכנולוגי ורוצים להתעמק בו בהדרכתם של מורים מקצועיים – אצל מכללת סייברנט ישראל תוכלו להשיג כל זאת. בקבוצות גדולות או קטנות, ועם המרצים המנוסים ביותר: אצלנו הילדים שלכם יזכו ללימוד מאתגר ומהנה כאחד.

      קורס תכנות לנוער – כל מה שצריך לדעת

      בתור הורים אתם בוודאי עסוקים תמיד בשאלה: מה הילדים שלנו צריכים? איזה כלים דרושים להם כדי למצוא מקצוע טוב בעתיד? ומה יכול להיות רלוונטי עבורם עבור עתיד מוצלח יותר? לכן כדאי שתדעו: קורס תכנות לנוער זה מסוג אותם הדברים שאתם לא יכולים לוותר עליהם. זה נכון שגם קורס כזה, כמו כל קורס אחר, עולה כסף, אך זו השקעה משתלמת ביותר. בצורה כזאת הילדים שלכם יבינו מה זה בכלל תכנות ויכירו את עולם המושגים בתחום הזה. יתרה מכך, ככל שהם ייחשפו לתחום הזה מוקדם יותר בחייהם, זה יהיה מוצלח יותר. לכן כדאי שתפנו כבר עכשיו אל מכללת סייברנט, כי למה לדחות את הקורס הזה לשנה הבאה?

      היתרונות הרבים של קורס תכנות לנוער:

      קורס תכנות לנוער זו בחירה נהדרת, וזה לא במקרה. בקורס כזה הילדים:

      • נחשפים לתחום התכנות
      • לומדים להכיר את עולם המושגים הראשוני של התחום
      • מתנסים בעצמם בעבודות תכנות שונות

      בנוסף, אם לומדים באווירה טובה, הרי שגם נהנים מהלימודים עצמם. אתם תראו שלמעשה לא תכבידו על הילדים שלכם עם עוד ועוד לימודים מעבר לשעות הלימוד הרגילות שלהם. הרבה הורים חוששים מהעניין הזה, אך בפועל, זה לא המצב. בפועל אנחנו רואים שהילדים נהנים מהלימודים עצמם ומפיקים מהם לא מעט.

      כל הטוב שמחכה לילדים שלכם במכללת סייברנט

      מכללת סייברנט זו ללא ספק הבחירה הנכונה עבור מי שמחפש קורס תכנות לנוער. מדובר על בחירה נהדרת שכן הושקעו מחשבה רבה בכל אחד מהקורסים שמתקיימים כאן. בנוסף, אם כל כך הרבה ילדים לומדים ב38 מרכזים פיזיים שונים ברחבי הארץ הקשורים למכללה, הם כנראה יודעים מדוע הם עושים זאת. אם תקראו חוות דעת שונות אודות הקורסים שמתקיימים במכללת סייברנט, אונליין ובמרכזי חינוך פיזיים, אתם תראו שכולם התרשמו לטובה. תנו גם אתם לילדים שלכם את ההזדמנות לעשות קורסים שונים שישנו לטובה את חייהם! רוצים עוד פרטים? מעוניינים לרשום כבר עכשיו את הילדים לחוג התכנות שיתאים להם? חייגו למספר: 03-9612699 ותראו שגם אתם, כמו כל ההורים אחרים, תצאו מרוצים.

      ילדות וילדים מספרים

      הדס, אמא של ליאור
      ליאור לומד בסייברנט בקורס מיינקראפט גיימינג. אני רוצה להודות על השיעורים שהיו לאחרונה, על היצירתיות והעקביות, ועל שמירת השגרה בתקופה כזאת. ליאור מאוד נהנה מהשיעורים...
      עינב, אמא של גיא
      גיא הוא תלמיד בקורס יזמות טכנולוגית. אני רוצה לנצל את ההזדמנות, ולהגיד תודה על כל השנה הזאת, גיא מאוד אהב את החוג ולמד בו הרבה...
      שרון, אמא של אלירן
      אלירן לומד בסייברנט שחמט. הוא מאוד אוהב את השיעורים ומשתתף. זה עושה לי טוב ברמה האישית. הוא נפתח חברתית לעוד ילדים זה הפתיע אותי ומשמח...
      גיל, אבא של איתן
      איתן נהנה מאד מחוג המיינקראפט במתנ''ס! חוג שמעצים את היצירתיות ומוציא את המיטב מהמשחק. מומלץ!
      יעל, אמא של עירא
      וואי, כמה שעירא נהנה מהקורס מיינקראפט! שעה וחצי של אושר בזום מדי שבוע! צעקות שמחה ואדרנלין שממשיך גם אחרי השיעור. שווה כל שקל!
      עדי, אמא של איתמר
      איתמר, בן ה7 שלי בחוג מיינקראפט, חוזר מאושר בטירוף. אומר שזה החוג האהוב עליו בעולם! בטוחה שגם התכנים נהדרים, אני מסתפקת רק בחיוך שלו:)
      סיפורים נוספים

      רוצים לשמוע פרטים על התכניות שלנו?
      ההרשמה הסתיימה לכל הקורסים פרט מיינקראפט- יזמות טכנולוגית ורובוטיקה תוכלו למלא פרטים לצורך כניסה ל"-רשימת המתנה"

      פתרון בעיות | עבודת צוות | יכולת יזמית


        קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני